Om mig

Mitt foto
Segeltorp, Huddinge, Sweden
Jag heter Yossi Sigal och har många intressen, bl.a. är jag intresserad av ekonomi, miljö och politik. På min fritid gillar jag att cykla, simma, jobba i trädgård och snickra i huset. Men det viktigaste för mig är min fru och våra underbara barn.

torsdag 10 mars 2011

Kan man se i framtiden?

Lördagen den 15 jan vaknade jag med en stark känsla att jag kom på ett namn som skulle passa som (S) partiledare, Håkan Juholt. Jag han berätta detta för familjen vid frukost bordet innan jag åkte till ABF i Stockholm på ett möte med det ny organisationen SIV. Där träffade jag bl.a. riksdagsledamoten Tommy Waidelich som fick höra mina tankar om just Håkan Juholt som parti ledare. Sedan dess har jag inte hört media ta upp namnet Håkan Juholt många gånger tills för några dagar sedan. Nu funderar jag på om det var så att jag kunde i mina drömmar se i framtiden. Vem vet. Det kan vara så att vi i våra drömmar blandar våra upplevelser i livet med framtiden.

Inga kommentarer: