Om mig

Mitt foto
Segeltorp, Huddinge, Sweden
Jag heter Yossi Sigal och har många intressen, bl.a. är jag intresserad av ekonomi, miljö och politik. På min fritid gillar jag att cykla, simma, jobba i trädgård och snickra i huset. Men det viktigaste för mig är min fru och våra underbara barn.

måndag 20 september 2010

S+M+MP

Svenska folket har sagt nej till den rödgröna linje men den har också sagt sagt nej till den blåa alternativet. Fredrik Reinfeldt borde ta ansvaret för att hålla bort SD och avgå som statsminister. För att Sverige ska få en stabil regering borde ett samarbete S+M+MP startas. De tre tillsammans har nästen 70% av rösterna. S måste kräva att MP ska vara med för att inte de ska pressas att samarbete med de blåa. Detta kan behövas också för att bryta block politiken.

Inga kommentarer: